dinsdag 5 mei 2009

Werken op een vrije dag

Als overheidsinstelling heeft de universiteit een groot aantal extra vrije dagen. Met te veel werk en veel te weinig tijd kan ik me die vrije dagen helaas momenteel even niet permitteren.

Werken op een vrije dag heeft een groot nadeel: je werkt op een vrije dag. Maar er zijn ook voordelen: geen herrie om je heen van medestudenten die als een gek op hun toetsenbord rammen, niemand die er last van heeft als ik mijn muziek wat harder zet en geen afleiding van gesprekken op de gang. Zo krijg je toch meer gedaan in minder tijd.

(en kan ik mij dus wel een blog-post veroorloven)

1 opmerking:

valerie zei

Haha =D
Ja inderdaad, op dagen als deze is het op sommige plekken natuurlijk een beetje doods, maar dat zou ik ook niet erg vinden.. lekker rustig.
Zit je nog een beetje lekker op schema?