zondag 24 mei 2009

De laatste loodjes van het afstuderen

Ik ben bijna klaar. Alles wat ik ondekt en bedacht heb staat in principe op papier, het laatste overleg met mijn begeleiding heb ik gehad (duurde 1 uur en 3 kwartier). Men was erg positief over de eerste versie van mijn complete verslag en had de nodige nuttige feedback. Het hemelvaartsweekend staat in het teken van de laadste loodjes afgewisseld met de nodige ontspanning.

Het is onvermijdelijk dat je je na een tijdje begint blind te staren op tekst, plaatjes en opbouw. Ik zie vooral wat er zou moeten staan. En ondanks dat de deadline en het einde in zicht is, blijft zo nu en dan de motivatie nogal achter. Het hoort bij een project als dit: aan het eind ben je er ook gewoon klaar mee. Ik ben trots op wat ik in een relatief korte periode voor elkaar heb gekregen, maar heb er ook wel genoeg van. Het wordt tijd om met het volgende project aan de gang te gaan.

Geen opmerkingen: