donderdag 14 mei 2009

Verslag revisie

Altijd leuk. Stuk tekst opsturen naar je begeleiding met een verzoek om commentaar. Mijn begeleiders zijn enorm behulpzaam en voorzien mijn stukken graag van een portie kritiek.
Versie 1:










Goed... prima... Uiteraard moet er een heleboel anders. Doen we.

Versie 2:








Je zou toch hopen dat versie 2 echt beter zou zijn dan versie 1 en dus minder commentaar nodig zou hebben. Maar dat is eigenlijk een hardnekkig misverstand. Met een heel team aan begeleiders is er een onuitputtelijke voorraad suggesties en kritiek. Dat is leuk, maar helaas is men het niet altijd met elkaar eens over wat nu eigenlijk wel en net goed is. Wat ik van de één moet veranderen mag ik van de ander vrolijk weer terugdraaien.

Ze doen het allemaal met de beste intenties en altijd op een positieve manier. Ook is dit natuurlijk een stuk beter dan begeleiding die de moeite van het lezen niet neemt. Maar van al deze welwillendheid word je soms ook wel een beetje moe.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja begrijpelijk..! Pff.. veel succes, ik hoop dat het met de volgende versie beter zal gaan ;)