zondag 11 oktober 2009

Conferentie

Komende week vlieg ik voor het eerst in mijn leven de grote plas over naar de VS. In Chicago (Illinois) wordt een enorme conferentie gehouden; er komen ongeveer 30,000 (30 duizend!) bezoekers en er worden 16,000 (16 duizend!) presentaties gegeven. Ook ik mag daar iets presenteren en vooral heel erg veel leren. De voorbereidings-stress is inmiddels wel bezworen, ik heb er vooral zin in. Ik kan me nog niet echt voorstellen hoe zo'n enorme conferentie is, ik ga het gewoon beleven.

2 opmerkingen:

Froukiwi zei

Leuk leuk leuk. Veel plezier!

Heb trouwens nog een leestip voor je: "Mea" van Willemijn Dicke. Een makkelijk leesbare en grappige roman over een vrouw in het wetenschappelijke wereldje. Ik vond het na mijn ervaringen als student al erg herkenbaar, dus dat zal voor jou als "insider" nog wel meer het geval zijn!

Anyway: have fun in Chicago!

Valerie zei

Hoe was 't???