woensdag 22 april 2009

Setup ready

Om half 8 vanavond dachten begeleider A. en ik dat alle problemen waren opgelost. Na de eerste testmetingen moest er nog van alles gebeuren om de opstelling zodanig te krijgen dat er ook daadwerkelijk willekeurige (gezonde) proefpersonen op kunnen. De afgelopen weken heb ik soldeer-les gehad van onze technicus om er ook zelf meer aan te kunnen doen. Alle nog ontbrekende sensoren heb ik aangesloten, problemen waar mogelijk opgelost. Samen met A. ben ik vandaag de laatste uitdagingen aangegaan. Het lastige aan zo'n opstelling is dat je de onverwachte problemen typisch niet aan ziet komen.

Maar vanavond waren we ineens klaar; er waren geen problemen meer die opgelost moesten worden. We zijn nog eens alle potentiele moeilijkheden langs gelopen, maar we denken dat we alles hebben afgedekt.

Morgen heb ik om 9 uur de eerste proefpersoon, overmorgen om 3 uur de achtste. Volgens mij ben ik er klaar voor, net op tijd.

Geen opmerkingen: